lørdag den 1. august 2015

En buket af gulerødder






Kvadratmeterhaven er en kæmpe sucess, det er klart noget jeg vil fortsætte med. Det ser virkelig ud til at alle afgrøderne stortrives mellem hinanden og se lige nogle fine gulerødder. Der er plantet 16 gulerødder i hver kvardrat af 30x30 centimeter. Det er da pladsudnyttelse der vil noget.


Det jeg elsker ved kvadratmeterhaven er at jeg har mulighed for at dyrke en masse forskellige grøntsager uden at skulle lave hele min have om til køkkenhave. Og så er det så dejlig nemt at man bare kan rotere rundt i kvardratere da der jo dyrkes forskellige afgrøder i samme bed.

Selv mine løg er blevet super fine og store og her er der dyrket 9 løg i en kvardrat på 30x30 cm. 




Her er et billede af to af mine kvadratmeter bede, jeg har 4 ialt, se lige en frodigheden.